lördag 14 augusti 2010

Skolstart



På måndag flyttar äldsta dottern till internat och börjar skolan i Nyykaabi. Jag känner en så'n otrolig glädje och tacksamhet för att min dotter också får vara med om ett folkhögskolår. De åren jag var där, var de bästa i min skolvärld. Allt var som ett hem, lärarna var vänliga och uppmuntrande. Önskar ett folkisår åt alla :)

Några kort har jag också hunnit med i sommar. Bröllop, förlovning och födelsedagar firas trots att det har varit så varmt att det nästan inte är sant!

Nu blir det kaffe och umgänge med familjen :)

Ha ett trevligt veckoslut, varmt och skönt är det också!

4 kommentarer:

  1. Håller med om folkkis år! Hoppas att hon får ett fint och roligt år! Fina, fina kort! :)

    SvaraRadera
  2. Jag är så avis på E som får tillbringa ett år i folkis, så jag sa ikväll att jag ska besöka henne varje onsdag, vilket dock inte var alltför populärt :D
    Tack Miia, får säga detsamma om dina smycken :)

    SvaraRadera
  3. Fina kort som vanligt=)

    SvaraRadera