lördag 30 oktober 2010

Skräppträff..

Har varit på scrapträff i Bennäs :) 2½ kort fick jag lagat på ett dygn :) Men sällskapet var så pass bra att jag hade ingen större orsak att bara pyssla.. En hel del nytt i pysselväskan kom också hem.. 2 nya stämplar som jag ännu inte hunnit stämpla upp, många nya fina papper och en hel del annat smått.. Det ena kortet som jag lagade där ska jag sätta upp här på bloggen om några dagar, det andra var ett farsdagskort så det dyker väl upp lite senare.. Ovanstående kort gick åt en 30-åring :)

3 kommentarer:

  1. Vilket fint kort du gjort! Tycker så om färgerna i MDs papper.

    2½ kort, det var inte illa! Vem har sagt att man ska pyssla på scrapträffarna?!.. ;)

    Ha det bra! :)

    SvaraRadera
  2. Myysit! Va kul et du kåm iveeg :-)

    SvaraRadera
  3. Tack :) En mycket trevlig helg, hoppas på en ny snart ;)

    SvaraRadera