onsdag 9 november 2011

Here I come again..

Oj, ingen har skrivit här på länge.. 
Varken jag eller någon annan. Eftersom vår kamera sade upp kontraktet för en tid sedan så har jag inte haft möjlighet att fota och visa något av vad jag har åstadkommit den senaste tiden. Nu har jag införskaffat en ny kamera (åt min man till farsdagen) så nu blir det möjligen uppdaterat lite oftare här på bloggen. 
(Och ja, visst köper man till farsdagen åt sin man det man själv behöver, såsom min far köpte till morsdagen åt min mor, en motorsåg :D, och hon skulle ge igen i år med att köpa en bakmaskin till farsdagen). 
Bloggen ligger dock inte så värst högt på prioriteringslistan men ungefär på delad plats med städningen.. så nu vet ni hur ofta vi städar också ;) 
Over and out!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar